måndag 14 februari 2011

Wax paper resist

Beate visar hur man jobbar med s k Wax paper resist (jag kallar det för stöta bort-teknik - för det är ju lite vad det handlar om... ).


AnnikaS frågade mig var man finner sånt. Jag har faktiskt ingen aning. Men när jag sökte på nätet fann jag att det finns i 8-10-kilosrullar... Kanske lite för mycket för en amatör som jag...

Sen hittade jag en länk om att Tesa Prickiformar har en handledning på det hela. Hon om någon bör ju veta .-).
Ha haaa... När jag läser vad hon skriver, ser jag ju att hon använt sig av vanligt bakplåtspapper. Så lätt var det :-)!!!

2 kommentarer:

  1. Det är toppen med alla härliga tips du hittar och delar med dig av. Var får man tag i sådant papper tro?
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Tack snälla:)
    Ha det gott!
    Kram Tesa

    SvaraRadera