onsdag 13 juli 2011

hmmm - till salu-blogg

Ni som saknar livstecken från mig, kanske vill veta att jag lever... Jag håller på att rensa ut olika saker som jag känner att jag ägt färdigt.
Utbudet i min till salu-blogg varierar... Det kan vara allt från egengjorda kort till rena rama scrapbooking- och kortmariskaer. Därtill har jag porslin från både Iittala och Höganäs jag håller på att sortera med.
Därtill säljer jag av en del dvd- och vhs-filmer.
Det är dumt att säga det räcker där... Imorgon kanske jag känner för att sälja mina gamla kameror... :-).
Ja, just det... Det finns också böcker och heminredningsdetaljer där :-).

Om ni är ute efter att göra sommarfynd, kan det vara en god idé att ta sig en titt :-). Här har du länken till Saris Till Salu-blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar