fredag 23 mars 2012

JAG LEVER

Jag vill bara låta er veta att jag faktiskt lever. Jag har haft fullt upp med att hitta nytt jobb och det är väl därför jag hamnat på efterkälken när det gäller pysslet.

Jag har dock lite roliga nyheter att meddela...

Jag har ju fått äran att delta i ett inspiratörsteam på youtube via fantastiskt duktiga ANNE. Tanken är att jag skall göra minialbum. Huga. Jag som nästan aldrig gör det, även om jag egentligen skulle vilja :-).

Därtill skall jag hålla i två kurser (falsk metall-tag och specialvikta kort (jag är ut prototyperna för de specialvikta korten - deltagarna får dekorera efter egen smak och tycke) på Uddevallas Scrap Event under helgen i vecka 17 (27-29 april). Det ser jag verkligen fram emot.
Platsen är:  Hotell Carlia.
Den här scraphelgen bjuder på gott om plats för varje pysslare, olika kurser och butik att handla från.
Träffen börjar kl 16 på fredagen den 27 april och avslutas med lunch kl 14 på söndagen den 29 april.
Läs mer på www.creativica.se.

Andra kursledare är:
Karin Towers, Marie Danielsson, Micaela Waldetoft, Sandy Nilsson och Sabine "SasSa" Larsson.

Du har till och med den 8 april att anmäla dig, på info@creativica.se. Se till att lämna ditt namn, telefonnummer, e-postadress och eventuella allergier och önskemål om boendeform.
Om du vill sova i enkelrum kostar det 700 kr. Om du vill dela rum, så kostar ett dubbelrum 850 kr och ett 3-bäddsrum kostar 1000 kr.
Grundpriset för hela träffen är 1950 kr och alla måltider, förutom utom middagar, ingår. Hotellet ligger centralt och har nära till flertalet restauranger. 

...

Och sen är det några fler nyheter på gång, men jag väntar med att avslöja dem...

Nu hoppas jag att ni fick upp ögonen för mig igen :-).

Och javisst ja... Imorgon är det ju mara hos Scrap & Hobby. Det skall bli skoj att jobba hela långa dagen för alla pysselsugna!

7 kommentarer:

  1. Jag har undrat var du höll hus, skönt att läsa ett inlägg igen! Så spännande att få se vad du kommer att göra för minialbum.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Detta var roligt att läsa!

    SvaraRadera
  3. Trevligt att läsa något hos dej

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Skönt att höra att du lever :)
    Ha det gott!!!

    SvaraRadera
  5. Kristina Lundberg26 mars 2012 kl. 10:19

    Grattis! Se fram emot att följa minialbums inspirationen på YouTube.

    SvaraRadera
  6. Kul att du gjör något som jag älskar, både blogg och pyssel :)./Carola Bashiri

    SvaraRadera