söndag 30 september 2012

ATT ORGANISERA GER MIG SINNESRO

Nu har jag både stämplat upp mina diverse lösa stämplar på papper, så att jag set och vet vilka textstämplar jag har. (Jag har dock alla stämplar från Vilda Stamps kvar att jobba med, och det blir ett riktigt mastodontarbete...)


Därtill har jag sorterat in mina clear stamps, antingen enligt tema (jul, halloween, bokstäver, resor - eller märke; inkadinkado, hero arts, technique tuesday, Tim Holtz, Crafty secrets o s v). I vissa teman har jag helt enkelt för mycket för att det skall vara hanterbart att leta efter stämplarna i märkes-sorteringen.



Genom att ha ordning på något, tror jag att det blir lättare att ta sikte mot andra saker :-).

Givetvis åker några av stämplarna i till salu-lådan också... Jag skall ju sälja det jag inte längre behöver på pysselloppis. Eller pysselloppisar. Jag har inte bestämt mig för om jag skall stå på en eller två ännu. Det kommer att vara en loppis i Floda lada (3 november) och en i Göteborgs centrum (Nordiska föreningen) (20 oktober.)

4 kommentarer:

  1. Åh vilken dröm med allt det materialet :-)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, det är skönt att få ordning på grejerna så man vet var man har dem :) Jag tänkte passa på att säga också att jag uppskattade din lilla videodemonstration för Big Shoten, funderar på att investera i en och nu känner jag mig mer övertygad :)

    SvaraRadera
  3. Härligt! Jag ska också fixa så fint någon dag :)

    SvaraRadera
  4. Visst ger det sinnesro men det ger även scrap-sug :-)

    SvaraRadera