torsdag 20 september 2012

EN LITEN AFFIRMATIONSJOURNAL - DEL 7

If you're already walking on thin ice - you might as well dance.
Om du redan är på tunn is, kan du lika gärna dansa.

Jag kan tänka mig att om man redan sagt A, så får man också säga B... Eller om man gett sig in i leken, så får man leken tåla. Gör det du gör - fullt ut!!! Ångra inget!

Det här är en lite murrigare layout...


Art is-stencilens negativa sida har jag torkat av i boken ... Men innan dess har jag sprayat med både grönt, orange och någon slags gråsvart färg.



Jag har använt resterna av Tim Holtz gadget gears-stansmall som en stencil och sprayat med brun färg på högersidan. Jag har också tejpat fast sidorna med washi tape.
En fräck liten katt i högerhörnet är som en mumie... Kanske har den fått jamförbud...?


Detta har hänt sen sist...


Killen kommer från Stampotique.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar