lördag 5 oktober 2013

MUSIKINSPIRERAD NAMNSKYLT ÅT VILDA STAMPS

Inför flinken-träffen, skulle vi alla göra en namnskylt. Vi skulle inspireras av Evert Taube.
Jag valde att använda ett av instrumenten i Vilda Stamps fina musik-kit.


Jag har monterat allt på en wellpapp-tag.
Jag har också stansat ut en fjäril, en kvist och några kugghjul för att ge det lite mera djup :-).
Jag har gjort en snurrblomma av vaxat papper.
Bokstäverna i mitt namn har jag stansat ut med en dymomaskin och sedan klistrat fast det på en bit papper. Därefter har jag klippt isär dem och limmat fast med min limpistol.

1 kommentar:

  1. Jag har kollat igenom så många sidor av din blogg (både denna och den förra) att jag har tappat räkningen för längesen. Och himmel, vad begåvad du är! Otroligt fina saker du gör! Är helt fascinerad av alla dina vikningar och tekniker. TACK för inspirationen! :) // Johanna

    SvaraRadera