fredag 8 november 2013

EN LAYOUT OM EN DAG VID SJÖN

Vi hade turen att få följa med till ett sommarhus vid sjön, sambon och jag, tidigare i år. Vädret var perfekt och det var t o m lite spännande och ovant att kliva i och ur en båt, stel och till åren kommen som jag börjar känna mig... 

Jag valde att följa en utmaning som Scrapweb hade, i bingoformat... Här ser du att jag använt mig av både knappar, band, ord och spets, förutom blå splattar (stainflaska), snöre och urrivet blad... ZigZag-mönstret har jag gjort med hjälp av en stencil (mindre än denna) och blå sprayfärg.








Jag tog också chansen att använda ett av "mina" stämplar, som jag gjort åt Vilda Stamps, med Project Life-inrikning :-). Du hittar stämpelkitet (v752 stora och små pl-texter) här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar