söndag 5 januari 2014

ETT JULKORT MED TOMTE FRÅN VILDA STAMPS

En tomte som kikar upp ovanför ramkanten... Lite gulligt, tycker jag :-).


Kortet har en bit wellpapp som bas...


Den vita ramen (Victorian frame) från Memory Box, blev snabbt en favorit. Jag har satt fast den på det svarta papperet med 3D-kuddar, för att lyfta upp den från den vita bakgrunden. Jag har stämplat med Vilda Stamps textstämpel Julhälsningar (v273).
Tomten ingår i ett set med två andra tomtar som kikar fram... v356. Jag har färglagt tomten med Distress marker-pennor. Jag är ingen van färgläggare, men sakta men säkert tar jag mig framåt :-). Man kan köpa pennorna styckvis eller i kompletta set. Det blir givetvis ett bättre snittpris om man köper alla på en gång. Och sen är det väl upp till var och en att utmana sig att använda alla färger :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar