fredag 5 september 2014

PROJECT LIFE - HELT UPPSLAG MED STÄMPLAR FRÅN VILDA STAMPS - DEL 2

Här kommer ett komplement till mitt upplägg med vit bakgrund och diverse stämplar från Vilda Stamps.

När jag väl började göra egna uppslag, bestämde jag mig för att använda nästan samma stämplar till både liggande och stående kort. Jag som har en förkärlek för att göra stående kort, fick jobba lite extra med de här liggande varianterna .-).

Förutom de givna stämplarna från de tidigare korten du sett i ett tidigare inlägg, har jag också stansat ut några stjärnor och några pilar :-).

Jag har färglagt pilen med Tim Holtz distressfärg (mowed lawn). Jag har också smutsat ned kanterna, för att den skall lyfta lite bättre från bakgrunden. De röda stjärnorna är färgade med någon röd sprayfärg. Filmrullen är en bit washi tape som jag tejpat fast på vitt papper och sedan limmat fast på kortet.




Här ser du hela uppslaget... De vita fälten kommer att fyllas med foton senare...


Jag har använt mig av följande stämplar:
Scrap & Mixed media kit 1 (v741)
Scrap & Mixed media kit 2 (v742)
Splats kit (v424)
Enkla fraser (v669) (magiskt, oförglömligt)
Ministämplar 1 (v743) (hallå)

Stämpeln "Lite galet, men åh så roligt", Det här är livet och "En tillbakablick på veckan som gått" kommer också från Vilda Stamps. Den ingår i ett set stämplar som jag designat och den heter "Saris småtexter" v674.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar