fredag 19 december 2014

PYSSELSKAFFERIET I GÅNGHESTER - EN UNDERBART MYSIG PYSSELAFFÄR

Jag tog en spontantur till Borås igår... Längs vägen kom jag på att jag skulle kunna kolla om jag hade prickat in rätt dag att åka dit på, så att jag äntligen skulle kunna hälsa på PysselStina i sin härliga butik PysselSkafferiet :). 
Jag hade tur och tog mig dit... 
Jag passade på att fråga Stina om jag fick filma butiken, för som jag mindes från mitt första besök, för ca 5 år sedan, hade jag härliga minnen därifrån :-). 


Om du har vägarna förbi Borås någon gång... Kolla upp öppettiderna och ta dig ett besök... Du kommer inte bli besviken, om du är ute efter lite romantiska saker, spetsar, band, servetter att göra decopage-alster med eller allmänna scrappade alster... Även kortmakare har en hel del att hämta där :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar