onsdag 5 augusti 2015

POP-UP-BOK-KORT MED STÄMPLAR FRÅN VILDA STAMPS

Äntligen fick jag till det med det så kallade pop-up-bok-kortet...

Jag valde en ganska bestämd dam (gumma med pondus V179) från Vilda Stamps att pryda framsidan - med uttrycket "Be the best version of YOU!" (Engelska texter A6 V763).



Det finns fler käcka engelska uttryck att använda sig i kitet
In order to be irreplaceable - one must always dare to be different
Always believe that something wonderful is about to happen

Being creative isn't a hobby... It's a way of life (stämplarna kan användas separat...)
Be the best version of you!
Dare to dream BIG
May all your wrinkles come from happy smiles



You make me happy when skies are grey. 



Jag har också gjort en s k distresscirkel - för att ge henne en bakgrund :). 



Jag började med insidan, för att göra en prototyp, för att få alla bigningar där de skulle. Det var lite trixigt, måste medges... 



Så här ser kortet ut uppifrån... Det är ganska fräckt att se alla vinklar och vrår :). 



Jag knöt samman kortets framsida med ännu en utstansad smile (Technique Tuesday) ur orange mossgummi (skumgummi). 



Här ser du texten "May all your wrinkles come from happy smiles."





Andra stämplar som använts till insidan av kortet (kollagestämpling):

Inch-kitet V720 (döskalle-kollage)

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar