onsdag 16 september 2015

VILDA STAMPS - STÄMPLINGSTEKNIKER - ÄNGLAR

Nu är det dags för uppslag nummer 2 i min bok om olika stämplingstekniker... Just den här bilden får jag tyvärr inte till att illustrera "kortet" nedan. Det är mycket finare i verkligheten. 


Jag har färgat in vingarna - som jag stansat ut med en stansmall från Cheery Lynn (Wings) - med Distress Stain-färger (Brushed Pewter och de nya tre färgerna...).

Jag har stansat ut en form från en av Tim Holtz etiketter...

Jag har också torrembossat ett papper med moln... Jag har färgat in embossingfoldern på ena sidan innan jag manglat fram den genom Big Shot-maskinen.

Jag har stämplat uttrycket Änglar finns både i himlen och på jorden. Du är en av dem (Vilda Stamps - V819 - Änglatexter)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar